این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ساخت گوگل ریدر

اگر هنوز جزء کاربران این موهبت مجازی نیستید ؛ باید عرض کنم که تابحال از موقعیت خارق العاده ای محروم بوده اید ! ولی جلوی ضرر را از هرکجا که بگیرید منفعت است .

این روزها وبگردی  ، با وجود تعداد بیشمار سایتها و وبلاگهای گوناگون و با سرعت بسیارپایین اینترنت در ایران ، بدون استفاده از گوگل ریدر ، بسیار طاقت فرسا و با صرف وقت زیادی همراه است. اگر کاربران با این فناوری کار کنند و مزایای آن را درک کنند ، مطمئنا  گوگل ریدر  به عنصری جدا ناپذیر از اینترنت برایشان  تبدیل می شود .

فرض کنیم که شما به 20 وبلاگ و سایت علاقه مند هستید و مطالب جدید آنها را دنبال می کنید. راه قدیمی این است که هر روز ، به تک تک این وبلاگها یا سایتها سر بزنید تا ببنید که آیا مطلب جدیدی را به روز کرده اند یا نه ؟ یقینآ برای خواندن آنها سختی زیادی را متحمل می شوید. باید یکی یکی آنها را چک کنید و ممکن است یکی از آنها از دستتان در برود. در صفحات متعدد مرورگر خودتان گم می شوید و در نهایت از رسیدن به هدف اصلی خودتان که خواندن مطالب آن سایتها باشد عاجز می مانید. هر روز باید مدتی را برای باز شدن قالب گرافیکی سایت ها صرف کنید که ارزشی برای شما ندارند و تکراری شده اند ، فقط پهنای باند از دست می دهید،باید تبلیغات سایت ها را تحمل کنید آن هم با سرعت اینترنت های ایران بسیار کسل کننده است. خوب حالا می خواهید  همه این دردسر ها برای همیشه تمام شود؟ گوگل ریدر اینجا به کمک شما میاد.

به کمک گوگل ریدر می توانید ؛ سایت ها و وبلاگ های مورد علاقه مود را بدون مراجعه مستقیم به آنها ؛ به طور مستمر دنبال کنید .

با گوگل ریدر می توانید سایتهای بیشتری را در زمان کمتری مرور کنید .

همینکه می توانید در یک صفحه ؛ صدها سایت را در کنار هم به طور مرتب داشته باشید و آنها را دنبال کنید برای روی آوردن به آن به نظر کافی می رسد.

با قرار دادن کد گوگل ریدر در وبلاگتان آن دسته از وبلاگها و یا سایتهایی که به روز شده اند در سطرهای اول لینکدونی قرار می گیرند و پر رنگ تر می شوند. به این ترتیب شما می دانید که کدام وبلاگها به روز شده اند و به آنها سر بزنید. اینطوری مجبور نیستید به همه وبلاگها سر بزنید و ببینید که آیا آپ شده اند یا نه.(به لینکدونی من توجه کنین)

دوستانی که مایلند براشون گوگل ریدر بسازم و کدشو بهشون بدم در همین پست برام نظر بزارند.

پی نوشت: هزینه ساخت یک کارت شارژ ایرانسل 5000 تومانی .

 

 

 

 

۱

                           

حالت ها

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شکلکهای کار منزل و شخصی و خوراک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.